Hole in One

Mandag den 22. juni, til Klub 9’s turnering på ØST, slog Anna-Marie det helt perfekte slag på hul 1 og lavede Hole in One. STORT tillykke til Anna-Marie, som for det flotte slag, modtog en flaske whisky, som er sponsoreret af Trehøje Golfcafé.